söndag 27 februari 2011

Tiden springer sin väg...

Vet inte riktigt vart tiden springer sin väg nu för tiden... fort springer den också... Men det är ju så när man har barn, speciellt små barn. Tror inte att tiden gick så här fort innan man fick barn. VArdagen går åt till att tvätta, städa, diska, laga mat, handla osv. Förutom detta så ska man hinna umgås med sin familj också, men lite tid finns till att göra sådant som mammor vill göra som inte är måsten, det vill säga att pyssla. Hemmet har fått stått tillbaka lite när det gäller pysslandet just nu eftersom jag fastnat i smyckestillverkning för tillfället. Har översvämmning av idéer just nu som jag ska försöka få till med det material jag redan har, fast lite spets har jag handlat. Fast jag behöver nog ta lite tid till att flytta runt bland pynt och grejjer här hemma då lillskruttan i gåstol når fler saker än tidigare... annars blir det så mycket att limma om hon är lik sin storasyster.

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Nä skit i städning och ordning och reda. Ni har verkligen superfint och rent hemma hos er. Lite mer smuts skadar nog inte. Lägg energin på kreativiteten nu, jag tror du behöver det. Ser du Jenny nu har jag startat om min etsy :D Jihooo! Ses på tisdag /Therese