lördag 12 mars 2011

Har fastnat lite...



Jag har fastnat totalt i att fara runt på nätet läsandes mängder med internationella smyckestillverkares och pärltillverkares bloggar. Massor med inspirationsinput när man redan har massor med idéer, det blir nästan översvämmning. Samtidigt far det massor genom huvudet om man ska försöka sig på att sälja smycken mer aktivt för att få in pengar till nytt material, man har ju inte obegränsade tillgångar som föräldraledig. Men mitt smyckesblogsurfande ledde faktiskt till en pärlvinst i en utlottning under ett stort blogevent. Härliga handgjorda glaspärlor som jag ska visa bild på när jag sitter vid gammeldatorn eller lyckas på nätverkskopplingarna att fungera.



Eftersom barnen och det dagliga måstena tar sin tid förutom bloggläsande har hemiredningen fått stå tillbaka lite. Men eftersom husets yngsta innevånare börjar resa sig upp mot möblerna och därmed når fler saker så bör dekortionerna definitvt ses över så jag kanske kommer igång snart och kan lägga upp lite bilder här på bloggen. Men nu ska jag avsluta kvälens datoranvändande och försöka vara lite kreativ samtidigt som jag njuter av härligt doftande ljus.


1 kommentar:

linnea-maria sa...

Jaa och jag ser att dina ideer har gett frukt . De bilder du visar på facebook får mig att bara gapa!! Såå vackert. Du kommer garanterat att få kunder. Kör på!!! Kram /Therese