fredag 24 juni 2011

Loppis i Säterdalen...

I tisdags så begav sig jag och min granne med familjer till Säterdalen på loppis. Vi hade bestämt oss för att göra ett försöka tt sälja lite "pyssel" vi gjort d.v.s mina smycken och hennes träskyltar och spetshjärtan (som du kan se här: Marlenes vita drömmar).




Jag fick en del sålt men som väntat mestadels billiga örhängen och änglahalsband. Det är inte riktigt rätt forum för mer arbetade smycken eftersom det blir ett högre pris på dessa men det var en kul grej och det är mycket möjligt att vi gör om det. Det är om inte annat en kul utflyck med familjen, både 5 åringar och bebisar verkade trivas med lekplatser och mat i gröngräset. Tyvärr tog jag mig inte tid till att besöka de andra säljarna vilket jag ångrade lite när jag sprang runt en snabbis medan de höll på att plocka undan. Jag måste göra lite loppisbesök nu i sommar...

1 kommentar:

linnea-maria sa...

Vad kul det ser ut. Jag hoppas att jag kan åka och sälja någon gång jag med. Kram /Therese