onsdag 13 juli 2011

Källarfynd hos bror min...

Min lillebror med familj ska bygga nytt hus och   har således sålt sitt gamla hus. Det huset köpte de av en äldre dam som lämnade kvar en hel del gamla möbler och annat kul. En del av det har de inte haft användning för utan det hamburg i källaren som nu skulle tömmas inför flytten. Vi kom där i från med en slapvagn full i fynd. Två skänkar, två gamla dörrar, ett bord, en pall, en kista och lite annat smått och gott. Här kommer lite bilder tagna medan sakerna var kvar i släpet. Några saker har fått komma in redan, det ska jag visa bild på snart.





1 kommentar:

linnea-maria sa...

Det var fina grejer du har grävt fram ur din brors gömmor. de där draglådorna ser ju högintressanta ut. Plats för mycket pysselgrejer förstår jag. Jag har inte fått mitt vita gåvor paket. Hon hade inte skickat med rekommenderat så det hade försvunnit :(
Kram /Therese