måndag 16 mars 2009

Trött och tidsbrist....

Det känns som att tiden inte räcker till riktigt just nu. Jag håller fortfarande på att jobba ikapp efter min veckas sjukskrivning i februari och hemmet tar sin tid. Dessutom blir jag så trött på kvällarna att jag faktiskt somnade till i soffan häromkvällen. Det har nog inte hänt sen lilla M var liten (mindre då... :-D ). Så just nu gär både pysslandet och bloggande på sparlåga, men jag hoppas orkan och tiden återkommer nu när det blir ljusare om kvällarna.


Bricka med lite smått och gott bl.a. ljus som doftar kokoschoklad, mums!



Lite våtpiff, tulpaner och rosalil fatigmassilverljuskoppar på små nysliverfat.

Sen såg jag att jag faktiskt har haft fler än 10000 besökare och eftersom jag inte upptaderr så ofta så får jag vifta med flaggan ch ropa "jippi" när jag nått en sådan siffra! Detta måste ju firas med en uttlottning tänkte jag. Så jag ska ta och fundera på vad och hur tills nästa gång.

4 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Här är en till som är "trött"! Läckert vårlila ihop med vitt! Fin vecka//Eva

linnea-maria sa...

Halloj och äntligen har du hittat vackra lila tulpaner!! De är helt ljuvliga. Men du är duktig ändå för ditt hem är så vackert ljust och harmoniskt. och du lyckas få det rent och fräsht trots att du jobbar så mycket. Många kramar /linnea-maria

Angel.Pearls sa...

Roligt att du gillar de pärliga blommorna! Ska se om jag hittar beskrivningen..lägger ut länken på bloggen i så fall, eller mailar dej..Vi hörs! En pärlig vecka önskar jag dig!//Eva

Myownhome sa...

fina bilder och fin blogg. :)
Grattis till 1000 besökare!