söndag 5 april 2009

Utlottning!!!

Jag upptäckte att jag faktiskt haft denna blog i 2 år imorgon! Så inte nog med att jag jag haft över 10.000 besökare jag får fira 2-årsjubileum med denna utlottning också.

Det som lottas ut är detta:
Ett armband i turkost eller rosa, den som vinner får välja färg. Armbandet i är tillverkat av fasetterade klara glaspärlor och turkosa eller rosa seed beads i glas. Låset är i silverpläterad metall och format som en blomma.

Armbanden har jag själv tillverkat efter spiral rope mönster hos Aunties beads. Vill du se mer av de smycken jag tillverkar så besök Shymes smycken.

Så hur gör du då för att vara med i utlottningen??

Du skriver en kommentar till detta inlägg för att fara med i utlottningen. Vill du ha större möjlighet att vinna så länkar du till detta inlägg i din egen blog (använd gärna en av bilderna). Alltså en lott för kommentar och två om du även länkar i din blog.

Utlottningen är öppen till midnatt den 22 april, sedan drar jag vinnaren!

15 kommentarer:

linnea-maria sa...

Hej raring! Jag ska länka till ditt inlägg så snart jag kan men jag kan vara utanför lottningen jag vet ju var jag får tag på dina vackra smycken...Massor med helgkramar /linnea-maria

Angel.Pearls sa...

Tävling om dina snygga saker, jag vill absolut vara med -länkar med bild till höger hos mej.Hoppas jag inte är ute för sent...kanske kan du förlänga tiden..Fin pärlig helg på dej//Eva

LindaH sa...

självklart vill jag vara med. länkat har jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/armband-9.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

evamar - tävlingsblogg sa...

Vilket läckert armband! Och vilken tur att du har förlängt tiden. Om jag har turen att vinna tar jag helst det rosa, eftersom jag är en rosa tjej.

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/april/armband-22-april.html

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jättefina armband!

emma<3 sa...

ja e me :D
ja vill vinna det rosa :D
hur mår du?
kram

Linda sa...

Jätte fina smycken du gör så självklart vill jag vara med och tävla, och om jag har tur så skulle jag vilja vinna det turkosa

http://lindatavlar.blogspot.com/2009/04/vinn-armband_21.html

TESS sa...

Jag skulle gärna vilja vinna! :)

t.wahlsten@hotmail.com

Cicci sa...

Vad duktig du är! Jättesöta armband, jag tar gärna en lott. :) Tyvärr har jag ingen blog att länka ifrån..

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Jag är jättegärna med och tävlar då jag älskar armband och skulle behöva ett nytt snyggt tills ett bröllop på lördag=)

Anonym sa...

Vilka fina armband! :)
Jag blir gärna med och deltar i utlottningen.
Mrs H.

Pärlugglan sa...

Jag vill också vara med i utlottningen, och jag länkar också från min blogg.

Anonym sa...

Gud va snygga armband, särskilt det turkosa!
Jag e självklart med.
santtu_nyberg@hotmail.com

Olelsi sa...

Min tös har precis lagt sig och jag kikade in på din blogg. Hon skrek rakt ut: Var med på den där tävlingen!!!
Jag vill vinna ett armband, de var så söööta.
Mamma lyder så här e länken:

http://olelsi.blogg.se/2009/april/tavla-om-ett-armband.html

Kram Nettan och Olelsi i Hälsingland.

Lojs sa...

Jag hinner! :)
Jag vill vara med, och ooom jag vinner vill jag ha ett blått! :)