tisdag 15 juni 2010

Vita Gåvor - Tema Pyssel...

Swappen Vita Gåvor har precis avslutat ännu en omgång, denna gång med temat pyssel. Jag fick ett jättefint paket i brevlådan med ett jättefint innehåll. En akvarell av en nallebjörn som troligen kommer att få pryda väggen i bebisens sköthörna, en söt broderad duk och en påse med smyckesmaterial (sötvattenspärlor, fasetter och lite annat smått och gott).

Nu är det snart sommarlov så då hoppas jag att jag är piggare och kan fixa med allt jag vill, då ska deb söta nallen få en ram och jag ska botanisera bland pärlorna... Sådana påsar gör under när krativiteten står stilla... :)





Nu ska jag göra ett ryck med de sista överlämningarna innan min syster vill ha tillbaka sin dator som jag lånat. Jag får så mycket samandragningar av att sitta upprätt vid gameldatorn och ännu är inte vår bärbara återställd efter kraschen. Så halvliggandes i soffan med bärbar dator ska jag nog få klar det sista jobbet innan lovet börjar på allvar.

2 kommentarer:

Margareta sa...

Vad roligt att du tyckte om innehållet. När datorn går sönder faller vi konstigt nog ihop. Jag är beroende av datorn och har vid haverier tappat bort en massa foton och dokument.
Jag läste din blogg för att få en ledtråd om du ska få en liten tjej eller en liten kille. Du kanske inte vet, den lille kanske hade benen uppdragna vid ultraljudet. Hoppas den sista månaden går bra utan svullna fötter och värkande rygg. Kram från Margareta

linnea-maria sa...

Åh vilken fin gåva! Vad kul att få en liten tavla till bebisen!!
Många kramar /Den blivande fastern :D